які допоможуть вам знайти роботу через агентство
16 Листопада 2023Які питання поставити роботодавцю під час співбесіди?
15 Грудня 2023які допоможуть вам знайти роботу через агентство
16 Листопада 2023Які питання поставити роботодавцю під час співбесіди?
15 Грудня 2023Хоча штучний інтелект (ШІ) здатний виконувати багато завдань і в деяких сферах він може перевищувати людські навички, наприклад, у простих і рутинних діях. Які професії не замінить штучний інтелект? Це включає, серед іншого: роботи, які вимагають роботи з емоціями, креативністю, навичками міжособистісного спілкування або технологіями. Нижче наведено список професій, яким ШІ не загрожуватиме.
Право: Судді, адвокати, адвокати – робота в юридичній сфері часто вимагає розуміння та вирішення складних юридичних справ, де потрібен нестандартний підхід до справ.
Мистецтво та культура: художню творчість, дизайн, інтерпретацію мистецтва, написання романів і журналістику може бути важко автоматизувати, оскільки вони вимагають оригінальності, уяви та суб’єктивного підходу.
Міжособистісні стосунки: професії, які вимагають емпатії, розуміння емоцій і навичок побудові стосунки, наприклад, психотерапевти, консультанти та соціальні працівники.
ІТ: експерти та програмісти з кібербезпеки. Це, зокрема, передбачає безпосередню підтримку мережевої безпеки та програмування.
Освіта: Викладання, формування особистого розвитку, формування цінностей, якщо це можливо на відстані, та індивідуальний підхід до передачі знань кожному студенту вимагає гнучкості, емпатії та високорозвинутих навичок побудови стосунків.
Медицина: Професії, пов’язані з медициною – лікарі, медсестри, медичні працівники, професії, які вимагають присутності іншої людини для надання їй необхідної допомоги.
Послуги: професії, які потребують безпосереднього надання послуг безпосередньо на місці, наприклад, прибиральники, сантехніки, електрики, косметологи, перукарі, механіки, кухарі.
Штучний інтелект, незважаючи на те, що він корисний у багатьох галузях і буде чудовим у роботі з базами даних, виявленні помилок або оптимізації, у сферах, що вимагають контакту з іншими людьми, творчості, надання послуг на місці у клієнта чи надання допомоги іншій особі, він буде щоб вона не мала більшої користі. Однак сучасний ринок праці все одно вимагатиме від працівника гнучкості, і технології ШІ можна розглядати як додаткову допомогу.